Összes oldalmegjelenítés

2012. június 2., szombat

2.fejezet-Meglátogat...

*Leila szemszöge*

Scarlett mindent elmagyarázott az utolsó négy évemről.Furcsa volt úgy hallani azokat, amiket tettem, úgy hogy nem tudok róla.Scarl azt mondta, hogy egy ideig nálam marad, hogy ne legyek egyedül.Amikor haza ment a cuccaiért, rám parancsolt, hogy ne mozduljak el otthonról.Nagyban a tv-t bambultam, amikor megcsörrent egy telefon.Gondoltam, hogy az enyém ezért felvettem.


-Szia Scarlett!Harry vagyok.-hallottam meg egy rekedtes hangot.Úgy tűnik ez a telefon mégsem az enyém.


-Szia Harry!-csipogtam bele a telefonba és direkt megváltoztattam kicsit a hangom, mert kíváncsi voltam, vajon miért hívja Harry Scarlt.


-Hogy van Leila?Még mindig nem emlékszik semmire?-kérdezte aggódó hangon.Szóval rólam beszélnek.


-Jól vagyok.Köszi!Még...-Harry beleröhögött a telefonba és leesett, hogy elrontottam a színjátékom-Basszus!Jó, mindegy!Még mindig nem emlékszem, de Scarl beavatott a múltamba.-mosolyodtam el.


-Hát...öhm...ez most jó vagy rossz hír?-kérdezte elég zavarodott hangon.


-Rossz is meg jó is.-olyan aranyos, hogy érdeklődik irántam.Még sosem találkoztam, ilyen fiúval, aki ennyire nagy hatással lenne rám.


-Akkor örülök is meg nem is.Ha már így te vetted fel a telefont, akkor megkérdezném, hogy nem lenne-e kedved ta...Baszd meg, Lou!Szálj már le rólam.-förmedt rá valakire Harry.


-Kivel beszélsz?-kérdezte az ismeretlen hang.


-Leilaval, de most nem tudnál csöndbe maradni?.-nyafogott Harry.


-Az a csaj, akiről tegnap óta áradozol?Akit megmentettünk?Supermaaaaaaan!-kiabálta el magát az egyed és ahogy hallottam távozott a helyiségből.


-Bocsi, csak nem hagy békén ez a hülye gyerek.Ugye nem hallottál semmit?!-elég kétségbeesett volt a hangja.


-Nem, dehogy.-hazudtam neki.Majd élőben szeretném zavarba hozni.De gonosz vagyok.Naaaa, mindegy.-De mit is akartál mondani?


-Azt, hogy nem-e akarnál találkozni velem?!-mondta félénken.


-Hát...jó, de most ágyhoz vagyok kötve és elég szigorúan, mert Scarl 24órás felügyelet alatt tart.-fintorodtam el, mire ő felröhögött.


-Akkor mi lenne, ha átvenném a felügyeletet?-hallottam hangján, hogy mosolyog.-Mondjuk, ma nyolckor?


-Nekem jó.Akkor este nyolckor.Puszi.-nyomtam ki a telefont, majd elküldtem neki a címem sms-ben és  visszamentem tv-t nézni.Nem sok idő telt el és Scarl is megérkezett.


-Nem hagytam itt a telóm?-kiabált a konyhából Scarlett.


-Neeeeeem tudom.-húztam el a magánhangzót.


-Megvan!-kiabált a konyhából, majd megjelent mellettem a kanapén és a telefonját lengette meg az orrom előtt, mire én bólintottam.-Jött egy üzenetem ismeretlen számtól és az van benne, hogy '8kor ott vagyok, addig pihenj.'.Öhmm.Szerintem téves.-értetlenkedett.


-Nem téves.Ez Harry száma.Hívott én meg felvettem és azt mondta, hogy ma meglátogat.-mosolyogtam rá, mire neki felcsillant a szeme.


-Bejön?-húzogatta a szemöldökét, én pedig egy lenéző pillantással illettem.


-Dehogyis!Csak meglátogat.-szemeimet a tv-re szegeztem és elgondolkodtam ezen.Aranyos srác, de nem jön be.


A délután gyorsan eltelt.Scarlettel csináltunk ebédet, pontosabban ő csinálta én meg az asztalon ültem szokásomhoz híven.Megettük a kaját és visszatértünk a tv-hez.Kb. egész nap tv-t néztünk, mert abba nem kell megerőltetni magunkat.Scarl segített felöltözni és megcsinálta a hajam, mert unatkozott.Telibe nyolckor megszólalt a csengő.Felpattantam a kanapéról, hogy kinyissam az ajtót, de vissza is estem rá, mert a lábam még mindig fáj.Scarlett rosszallóan nézett rám, majd elment beinvitálni a a vendégünket, vagyis vendégeinket, mert két fiúval a nyomában lépett be a nappaliba.


-Szia Leila!-mondták egyszerre, majd leültek a kanapéra.


-Sziasztok!Mizujs?-mosolyogtam a két srácra.


-Semmi.Veled?Hogy vagy?-nézett rám Harry smaragdzöld szemeivel.


-Jól.Már nem is fájnak a sebeim.-hazudtam neki.Nem akartam, hogy sajnáljanak.Zayn és Scarlett kimentek a konyhába, mi pedig ketten maradtunk.-Nézünk valami filmet?


-Mit szeretnél nézni?-Harry felállt és a DVD-s szekrényhez ment.


-Nekem mindegy.-elkezdett kutakodni, majd lekapott egy tokot és betette a lejátszóba.Visszaült mellém én pedig kérdőn néztem rá.


-Majd meglátod.-kacsintott és a tv-re szegezte szemeit, én pedig fejemet a vállára hajtottam.Az éhezők viadalát tette be.Amikor Rue meghalt elkezdtem könnyezni Harry pedig letörölte könnyeim, majd folytattuk a filmet.Nem láttam végig, mert karjai közt elaludtam.

2 megjegyzés:

  1. Szia. Tetszik a történet, várom a következőt. Benne lennél egy linkcserében?
    http://iwannabewithyou-b.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:Dörülök hogy tetszik^^mindjárt kiteszlek;)

      Törlés