Összes oldalmegjelenítés

2012. június 15., péntek

3.fejezet-Csak barát...

*Scarlett*


Zaynnel kimentünk a konyhába, Leilaékat magukra hagyva.Elég sokat beszélgettünk.Én meséltem neki magamról, ő mesélt nekem magáról.Minden fontosat megtudtam róla, az X-factoros napjairól és az azelőttiekről.Sütöttünk palacsintát.Vittünk be Harryéknek is és akkor megláttuk, hogy Leila bealudt Harry ölében.


-Éhes vagy?-néztem Harryre órási mosollyal az arcomon.


-Nem.Merre van Leila szobája?-suttogott, miközben ő is megeresztett egy mosolyt.


-Az folyosó végén balra.-mutattam a lépcső felé.Harry könnyedén megemelte Leilat és megindult a mutatott irány felé, mi pedig visszamentünk a konyhába.


-Hogy viseli ezt az egészet?-célzott Zayn komoly arccal barátnőm állapotára.Ahogy elnéztem tényleg aggódig.


-Egész jól, sőt nagyon jól.Elmeséltem neki a dolgokat, néha-néha sírt, de tartja magát.Meg kell, hogy mondjam az emlékezetkiesés miatt, sokat változott.Ma nem is cigizett, de gondolom majd a szervezete hiányolni fogja nagyon, úgyhogy ez visszatér, de viszont sokkal kedvesebb.Mindent olyan önfeledten tud csinálni.Ha nem lenne baja, akkor ti sem lennétek itt, mert a csaj tuti elküldött volna titeket egy melegebb éghajlatra.-kacsintottam rá, majd elkezdtem bepakolni a mosogatógépbe a tányérokat, a palacsintasütőre pedig vizet engedtem és elmostam.-Mit szeretnél csinálni?-néztem a fiúra, aki felült a konyhapultra és onnan bámulta cselekedetem.


-Öhmm...nem tudom.Séta?-nézett rám zavarodott fejjel, de a szája sarkában ott bujkált az a csábító mosoly.Bólintottam egyet, majd az előszoba felé vettük az irányt.Felvettük a cipőnket és elindultunk a sötét éjszakába.Órákig sétáltunk és beszélgettünk, majd hajnali fél kettő körül beültünk egy éjjel-nappali kávézóba és ittunk egy forrócsokit.Mikor végeztünk folytattuk utunkat a Temze-partján.A kiürült rakpart kőfalára felültünk és onnan csodáltuk a lassan felkelő napot és csak ekkor jöttünk rá, hogy átbeszéltük az éjszakát.Esett szó a múltamról, a jövőmről, az ő múltjáról és jövőjéről, meg persze a barátnőjéről, akivel most nem igazán vannak jóba.Igen, Zaynnek van barátnője.Valami Bridget vagy ki és modellkedik.Zayn hazakísért és elindult a fiúkhoz, mert holnap, vagyis ma fotózása lesz.Rég nem éreztem ilyen jól magam fiú társaságában.Azt hiszem Zaynben egy jó barátra tettem szert.


*Leila*


Szerencsés hétfő reggel, arra keltem, hogy valaki pofán csap.Amint kinyitottam a szemem egy óriási kézzel találtam magam szemben.Persze csak azért volt óriási, mert az arcom közepén volt.Ledobtam magamról az ismeretlen kezét, majd oldalra fordultam, hogy megtudjam, kivel is töltöttem az éjszakám.Egy göndör fürtökkel keretezett fejet pillantottam meg, amitől rám jött a szívinfarktus és elkezdtem kapálódzni, aminek következtében sikeresen becsavarodott a lábam a takaróba és egy hangos puffanás kíséretében leestem az ágyról.


-Jól vagy?-hallottam meg rekedtes, reggeli hangját és lassan előbújt kómás arca is.


-Aham, csak...a kontaklencsém keresem.-nyöszörögtem vissza, majd felkeltem a földről.


-Persze, persze.-horkant fel, majd visszafeküdt az ágyba.-Mennyi az idő?


-Egy óra lesz hat perc múlva.-néztem rá az éjjeliszekrényen fekvő digitális órára.


-Bassza meg!-pattant ki gyorsan az ágyból és magára rángatta pólóját.-Fél óra múlva fotózásom van.Szia!-nyomott egy puszit az arcomra, majd kiviharzott a szobából és egy nagy ajtócsapódás jelezte pár másodperc múlva, hogy elhagyta a házat.


-Szia!-suttogtam magamban, majd megindultam a konyha irányába.-Reggelt!-mosolyogtam a bárszéken ülő barátnőmnek, aki épp egy tál müzlit majszolgatott.-Hogy telt az este?


-Jól.Végig Zaynnel voltam.Elmentünk sétálni.Beszélgettünk meg  ilyesmi.-mondta tök nyugodtan két falat között.


-És történt valami?-húzogattam a szemöldököm, miközben az arcát fixíroztam.


-Dehogyis!Zayn csak barát és amúgy is barátnője.-háborodott fel, ami nekem gyanús volt.


-És ha szingli lenne?-néztem rá jelentőségteljesen.


-Már mondtam, hogy csak barát.Fogd már fel azzal a kis agyaddal, ami megmaradt!Neked is el kell basznod a jókedvem.-kezdett el kiabálni, majd bedobta a müzlis tálat a mosogatóba és egyedül hagyott engem három jó barátommal.Meglepettség, fájdalom és könnyek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése